يلا يا بنتي غلبي حالك ودوري(الله يخليلك ماما يا رب) .. بالاخص عن شفاعة الاصدقاء...لانه بصراحة ما مر علي لا بحديث نبوي ولا في كتاب ديني انه الاصدقاء الصالحين ممكن يشفعوا عند الله تعالى(شايفه رغم عمري الكبير وتقدمي في السن ..بس فوق كل علم عليم) دوري بجد عسى ان تكون الافاده على يداك
....عمو نضال....