حبايبي انتو....
الخبث=الشر أما الخبائث= الشياطين والجان ... وكلمة الشياطين تجمع المذكر والمؤنث كما كلمة الجان ((((يعني لازم اشرحلكم اللغه العربيه تاني ,مش بكفي مغلبيني في الدين))) يعني يا بني جوابي صح من الأساس ...معليش مش مخلص انا جامعة زيكم بس بعجبكم في المعلومات العامة والخاصة
بالنسبة لجوابك صح ..لكن أحب ان أضيف ما هية المال الواجب الزكاه عليه ... المال الواجب الزكاه عليه بالنسبة لليتيم القاصر هو المال المتحرك والمال المستثمر في الاراضي والعقارات والاسهم والاراضي المنتجه للغللال وكل مال مستغل من أجل الربح
سؤالك يا حلو وينو..........