رسالتي بس
لابو يعيش
[/size]
اشتقتلك كتيييييييييييييييييييييير
الك وحشة كبيرة كتير
[size=7]ألف رحمة ونور لروحك يا اوفى واغلى واعز
وفا
لابو يعيش
[/size]
اشتقتلك كتيييييييييييييييييييييير
الك وحشة كبيرة كتير
[size=7]ألف رحمة ونور لروحك يا اوفى واغلى واعز
وفا